HTML

Citroen BX javítási segédletek

Mit hogyan javítsunk meg a kedvenc Citroen BX-ünkön. A leírások elsősorban az S2-es szérás BX-ekre vonatkozik, de vannak olyan leírások is amik az S1-es szériásokra is alkalmazható.

Kérés hozzátok

Kérek mindenkit, hogy segítse újabb javítási leírásokkal a bx-esek táborát. Az írásaitok meg fog jelenni a honlapon. Ide küldjétek: repulogepepito kuk@c gmail.com

Friss topikok

  • Lengyelpiac Hu: oké,oké.... csak éppen azt nem olvastam sehol, hogy hány bar-ra kell felpumpálni a gömböt Ni2-vel ... (2015.07.29. 19:39) Gömbtöltés házilag
  • kgl: Igen van másik fajta is de az nekem nincs így megmutatni sem tudom. A másik fajtában is ugyanígy f... (2010.11.27. 18:17) Hibás üzemanyagszint kijelzés
  • lutria: Akkor már értem miért nem cserélték ki az előző tulajdonosok a műszerfal világítás kiégett izzóit. (2010.11.04. 22:23) Műszerfal kiszerelése
  • hek_tor (törölt): Szia úszó! Azt sajnos ki kell cserélni. A tankot leengedni, majd a gumicsövet kifűzni. Ha megtudod... (2010.09.04. 17:08) Lengőkar csapágy
  • úszó: Szia hek_tor ! A rozsda kirágta az üzemanyag csövet középtájon.Csöpög ! Hogyan lehet orvosolni bet... (2010.09.01. 09:32) Első lámpák kirelézése

Utolsó kommentek

  • Lengyelpiac Hu: oké,oké.... csak éppen azt nem olvastam sehol, hogy hány bar-ra kell felpumpálni a gömböt Ni2-vel ... (2015.07.29. 19:39) Gömbtöltés házilag
  • kgl: @lutria: Megoldja magától. (2012.06.12. 17:54) Gömbtöltés házilag
  • lutria: Maga a gömbcsere csak annyiból áll hogy szervizállásban kitekerem a régit-betekerem az újjat,vagy ... (2011.09.18. 22:03) Gömbtöltés házilag
  • kgl: Igen van másik fajta is de az nekem nincs így megmutatni sem tudom. A másik fajtában is ugyanígy f... (2010.11.27. 18:17) Hibás üzemanyagszint kijelzés
  • lutria: Akkor már értem miért nem cserélték ki az előző tulajdonosok a műszerfal világítás kiégett izzóit. (2010.11.04. 22:23) Műszerfal kiszerelése
  • Utolsó 20

Külső feed

Houston we have a problem

Látogatók

Tényleg nem lesz több hidrós Citroën?

2015.06.10. 23:01 :: kgl

Úgy néz ki, a Citroën legendás hidropneumatikus rugózása végképp eltűnhet a süllyesztőben

 

Tavaly csak 10 ezer Hydractive rugózású C5-ös Citroën fogyott, ezért gyári források szerint a gyártó PSA konszern nyugdíjazza a megoldást.

írtunk már a C6 utódjáról, ami már DS8 néven jelenne meg. Az akkori hírben a legendás elődökét megidéző abszolút komfortorientált, maximálisan lágy rugózás volt az egyik érdekessége a jövő nagy Citroënjének. Most viszont úgy néz ki, hogy a hidropneumatikus elven működő, de már elektromos vezérlésű, Hydractive rendszert elfelejthetjük. Helyette maradnak a spirálrugók, azokon kell guruló szivarszobának lennie az újdonságnak.

A legfrissebb hírek szerint ugyanis költségokokból a hidropneumatika nem szerepel a jövőbeli tervekben. Egy belső forrás szerint a PSA konszern a jelenleg futó C5-össel küldi nyugdíjba, utódja már kizárólag a megszokott acél spirálrugókon fog libegni. A DS8 kapcsán így élből kell legyen egy kis keserű íz a szánkban. A hidrós rugózás olyan plusz lehetett volna a DS-nek, amivel könnyen kiemelkedhetett volna, és a tömeggyártó igényesebb sorozatából esetleg igazi prémiumautóvá válhatott volna.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://citroen-bx.blog.hu/api/trackback/id/tr127532864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.