Úgy néz ki, a Citroën legendás hidropneumatikus rugózása végképp eltűnhet a süllyesztőben
Tavaly csak 10 ezer Hydractive rugózású C5-ös Citroën fogyott, ezért gyári források szerint a gyártó PSA konszern nyugdíjazza a megoldást.
írtunk már a C6 utódjáról, ami már DS8 néven jelenne meg. Az akkori hírben a legendás elődökét megidéző abszolút komfortorientált, maximálisan lágy rugózás volt az egyik érdekessége a jövő nagy Citroënjének. Most viszont úgy néz ki, hogy a hidropneumatikus elven működő, de már elektromos vezérlésű, Hydractive rendszert elfelejthetjük. Helyette maradnak a spirálrugók, azokon kell guruló szivarszobának lennie az újdonságnak.
A legfrissebb hírek szerint ugyanis költségokokból a hidropneumatika nem szerepel a jövőbeli tervekben. Egy belső forrás szerint a PSA konszern a jelenleg futó C5-össel küldi nyugdíjba, utódja már kizárólag a megszokott acél spirálrugókon fog libegni. A DS8 kapcsán így élből kell legyen egy kis keserű íz a szánkban. A hidrós rugózás olyan plusz lehetett volna a DS-nek, amivel könnyen kiemelkedhetett volna, és a tömeggyártó igényesebb sorozatából esetleg igazi prémiumautóvá válhatott volna.
Utolsó kommentek